031 32 27 76 ali  041 67 88 96

KOROŠKA: GOSPOSVETSKO POLJE – CELOVEC – VRBSKO JEZERO – MUTA

Dom zapustimo v jutranjih urah.
Vožnja v smeri mejnega prehoda z Avstrijo in naprej po idiličnih vinskih okoliših in zaselkih Spodnje Avstrijske štajerske. Tako se zapeljemo skozi Gamlitz, Eichberg-Trautenburg, Eibiswald, Soboth, Lavamünd. Na poti postanemo ob jezu za elektrarno Golica in nastalem jezeru. Nato se spustimo v dolino reke Drave do kraja
Lavamünd, kjer zavijemo proti Dravogradu in naprej proti Völkermarktu

do Gosposvetskega polja, kjer si bomo ogledali Vojvodski prestol, mesto ustoličevanja koroških vojvod in romarsko središče z veličastno gotsko Cerkvijo - Gospa Sveta (Maria Saal).

Sledi vožnja do glavnega in hkrati največjega mesta zvezne dežele Koroške – Klagenfurta oz. Celovca, ogled centra mesta in po želji postanek za individualne oglede, nakupe...

Ogledu sledi vožnja do Vrbskega jezera, do najlepšega kraja ob jezeru – Marija Vrbska - Maria Wörth.

Po krajšem oddihu in ogledu kraja nadaljevanje poti proti mejnemu prehodu Holmec in naprej do Prevalj, kjer bo pozno kosilo.

Pozno popoldan nam preostane le še povratek po dolini reke Drave in če nam bo še čas dopuščal bomo pri Muti zavili levo do zanimivega Bistriškega jarka - doline, katera je ogrožena v slučaju popustitve jezu za elektrarno Golica v Avstriji.

Vrnitev v večernih urah.

Air Jordan Horizon AJ13

Za podrobnejše informacije ali rezervacije nas kontaktirajte TUKAJ